Urari de 8 martie pentru mame


Prima data cand am deschis ochii, te-am vazut pe tine MAMA. Acum ca m-ai crescut sunt fericita ca mi-ai dat viata si vreau sa iti multumesc! Te iubesc si iti urez un sincer LA MULTI ANI, MAMA!!!

Poate ca pentru lume tu esti numai o persoana, dar pentru anumite persoane tu esti intreaga lume!

Tu, mamico draga, ne indrumi pasii si ne sprijini sa mergem pe drumul drept. Noi iti multumim si te iubim. La multi ani!

Ultima ninsoare-ncarca merii
Dar curand ei plini vor fi de floare!
Martie, mamico, sarbatoare!
Sarbatoarea ta si-a primaverii!

Mama este fiinta aleasa de Dumnezeu pentru a-i fi reprezentanta pe pamant.

Mami, te iubesc, pentru mine esti unica, esti primavara mea insorita!

Precum sunt florile gingase, soarele luminos, apele limpezi si izvoarele cristaline, asa sa fii tu, mamica draga, buna, inteleapta si frumoasa! La Multi Ani!

Mama - cel dintai cuvant, cel mai dulce zambet, cel mai sincer suflet, cel din urma vis. Cea mai dulce voce, cea mai grea durere, cea mai mandra floare, cea mai scumpa carte.
Mama - lacrima tarzie, vesnica icoana, inger de-naltare, candela aprinsa! Candela a vietii, care nu se stinge, care lumineaza si pe veci vegheaza!


La multi ani, mamica mea! Sa fi fericita si sa te iubesca toata lumea cum o face puiul tau.

Unei singure fiinte din viata mea ii datorez tot ceea ce eu am si ceea ce sunt azi. Ea mi-a dat nastere, m-a crescut si m-a invatat sa iubesc. Nu exista cuvinte care sa o descrie!
Te iubesc, mama!

Un joc al clopoteilor de ghiocei,
Culori ce scalda orizontul,
Un zambet cristalin de copilas
Mi-aduc aminte, de tine, draga mama! 

Recomandari :

Semnificatia zilei de 8 Martie