Urari de Craciun pentru parinti

Urari de Craciun pentru parinti

                              „Mi-ai facut Craciunul plin de basme si ai incercat sa-mi intretii o lume vazuta doar prin ochii mei de copil intrebator! Tu esti fiinta care mi-ai aratat ce-i fantezia ninsorii si m-ai plimbat pe meleagurile povestilor pline de eroi. Pentru asta meriti cel mai luminos „Craciun fericit” si sa nu uiti nici o clipa, ca, in ciuda distantei noi vom fi mereu aproape – mama si copil!”

„Hai sa ne distram anul acesta de Craciun impreuna, asa cum o faceam odata, in jurul bradului ce astepta sa fie impodobit, iar eu ca un copil neastamparat, ve domin cu intrebari‚ cand vine Mos Craciun? Oare-i departe’, si amandoi ma luati in brate si-mi spuneati inca o poveste. Pentru clipele acelea minunate, voi incerca din rasputeri sa nu ma simtiti departe! Craciun fericit!”

„Parintii mei sunt ca niste zmei, ei cauta cadouri pentru anii tai si le aduc de undeva departe, pline de vise desarte! Sau nu! Ei se gandesc ce simti cand visu-ti implinesc! Si un Craciun plin de lumina poti sa le daruiesti cu-a ta prezenta senina! Iar din acest motiv, gandurile mi le-am pus pe tava, sa stiti si voi cat mi-e familia de draga! Craciun fericit si plin de lumina, e tot ce vreau pentru voi, e o speranta sublima”

„M-am chinuit sa fac pentru parintii mei dragi cele mai frumoase cadouri din lume dar din pacate nu mi-a iesit nimic gandindu-ma la toate clipele ce le-am petrecut impreuna. Pentru ca atunci cand ma gandesc la ce vi se potriveste, exact atunci dragostea mea creste si cred ca un dar mai frumos pentru voi ar insemna sa devenim iarasi NOI”

„Oamenii mari s-au nascut din oameni mari ca voi, din oameni care au stiut sa umple Craciunul celor mici de zambete mari, de oameni care au stiut sa uite de datorii doar de dragul de a face moftul neastamparatului din sufragerie care danseaza in jurul bradului. Pentru asta va iubesc si sunteti cei mai dragi parinti ai mei, pentru ca n-am primit cadouri mai frumoase in afara de cele pe care le-ati cumparat cu drag”

„Cand eram mic m-ati invatat sa fiu rabdator si mi-ati aratat ce e caldura sarbatorilor de iarna. Cand m-am facut mai mare mi-ati deschis portile catre viata, chiar daca am lasat in urma lumea de basm. Rabdatori vreau sa fiti si voi si sa stiti ca voi ajunge in curand acasa cu un cadou pe masura asteptarilor voastre: de mine impachetat cu multa dragoste si cu o fundita pe care scrie „Craciun Fericit din tot sufletul”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu