SMS-URI DE IUBIRE

Top 10 Sms-uri de iubire

  1. Te iubesc ca-n prima zi cand raze de soare aurii cadeau usor purtate de vant asupra noastra pe Pamant. Te iubesc te voi iubi si chiar daca soarta ne va desparti iubirea noastra va sta acolo sus scrisa intr-o stea.
  2. Sunt langa tine, tu esti in inima mea, mereu, aici, doua batai impreuna si doua surasuri dimineata.
  3. ♥ Inima mea e rece, doar dragostea ta o poate incalzi. Sufletul meu e pustiu si vrea sa auda glasul tau, iar buzele-mi sunt amare si vor sarutul tau dulce!
  4. Oriunde merg, oriunde intorc privirea esti tu. In mii de fragmente, in mii de imagini. Peste tot tu. Oriunde ma poarta pasii si oriunde ajung in fiecare zi.
  5. Departarea nu e decat o forma de a te iubi la fel de intens, de a fi cu tine peste toate drumurile si peste toate devenirile. Si toate apele si muntii dintre noi sunt numai felul meu de a-ti spune te iubesc in fiecare zi.
  6. As vrea sa pot sa te uit, sa pot sa te urasc, sa pot sa te sterg din memorie si mai ales din inima. Dar cum…
  7. De ce inchidem ochii cand dormim? De ce inchidem ochii cand visam? De ce inchidem ochii cand sarutam? Pentru ca cele mai pretioase lucruri nu se poate vedea cu ochiul. Cand inchid ochii te vad pe tine!
  8. ۞ Acum ca soarele s-a stins si stelele s-au aprins, ochi tu i-ai inchis si noapte buna eu ti-am zis. love u !
  9. Nu pot sa dorm si ingerasul mi-a spus sa ma gandesc la ceea cei mai frumos in viata mea. M-am gandit la tine pentru ca viata mea esti TU…’MiSs_YoU’
  10. Iubirea reciproca indeparteaza primejdia si prin aceasta ne da un sentiment al sigurantei; ea inlatura neintelegerile, si astfel naste concordia; dispretuind nenorocirea, aduce fericirea.
Altele :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu