Mesaje cu La Multi Ani de Sfintii Mihail si Gavril !


Top 20 cele mai frumoase mesaje de Mihail si Gavril !




1. De Sfantul Gabriel as vrea ca noaptea, sa nu cada prea devreme! Iar daca va cadea ca sa iti aduca in dar un cer cu multe stele! si cea dintai care o sa cada, as vrea sa fie steaua mea! Tu s-o privesti, ea sa iti sopteasca TE FELICIT DE ZIUA TA!!!

2. De ziua numelui tau, iti doresc ca toate lucrurile bune si frumoase sa te copleseasca si sa straluceasca in calea ta catre fericire. La multi ani!

3. De ziua ce-ti surade-n prag Si-i porti frumosul nume, Eu iti doresc tot ce-i mai drag Si mai frumos pe lume.

4. In aceasta zi minunata, eu iti doresc sa-ti traiesti viata asa incat sa nu-ti para rau de niciun pas facut, de niciun zambet daruit si sa ai puterea sa lasi in urma tot ceea ce te supara, pentru a putea fi fericit! Esti un suflet minunat si ma bucur ca am avut sansa sa te cunosc! Din toata inima iti urez LA MULTI ANI!

5. De ziua numelui tau, iti doresc tot binele din lume, noroc, fericire si sanatate si sa ti se indeplineasca macar jumatate din dorintele pe care o sa ti le pui!

6. La multi ani, plini de fericire si de impliniri draga Mihai! Sa te pupe norocul si sa ai numai zambete si soare in calea ta!

7. La multi ani, de Sfintii Mihail si Gavril! Sa ai parte de multa sanatate, bucurii si impliniri cat cuprinde si sa te bucuri de aceasta zi frumoasa mereu!

8. De toti ai fost tu azi numit, in lacas Sfant chiar pomenit! Ma alipesc gingas si eu, dorindu-ti bine mereu. Numele ce-l porti de Sfant, poarta-l cu mandrie multa! Sa-ti dea putere si tarie, ani samatosi si bucurie! Un inger pazitor .. iti doresc eu tie!

9. O zi frumoasa si o viata plina de bucurii! La multi ani, Gabriel! / -Nu te-am uitat si iti doresc sa ai o zi plina de impliniri.

10. Toate florile din lume pentru tine Gabi! Sa ai o zi superba si sa fii inconjurata doar de iubire!


11. Daca toata lumea iti doreste ca aceasta zi sa fie una minunata, eu iti urez ca atat ziua de astazi, cat si zilele ce urmeaza sa fie pline de bucurii si realizari si sa iti umple sufletul de voie buna. La multi ani!

12. De ziua ta, iti daruiesc un buchet de culoare si veselie care sa iti aduca noroc in viata si prieteni in casa in aceasta zi! <br/> -Multa sanatate si fericire, Gavrile !


13. La multi ani, dragul meu Mihai! Ziua numelui tau sa-ti fie luminoasa si fericita si sa te bucuri mereu de orice lucru frumos din viata ta!

14. O zi frumoasa si o viata plina de bucurii! La multi ani, Gabriel!

15. Scumpa Mihaela, iti doresc sa iti sarbatoresti ziua numelui inconjurata de sanatate, fericire si de privirile pline de iubire ale celor dragi tie!


16. -E bine anii sa-i aduni, Sa razi de tot ce-a fost, S-ajungi si tu batran, Indeplinind al vietii rost. / -De ziua ta, o lume ne desparte, insa te simt aici, chiar daca esti departe. La multi ani, de la mare departare!


17. De-am putea din cerul noptii, iute am fura o stea, ca sa-ti punem cununa vietii, astazi chiar de ziua ta! Dar nu putem sa ajungem la stele si nici cerul nu-l cuprindem, lacrimand de neputinta dar, iti spunem zambind " La Multi Ani!"

18. De Sf. Mihail si Gavriil, fie ca cei dragi sa te inconjoare cu caldura sufletelor lor intr-o seara magica, iar fericirea sa te ia in bratele ei in acest moment special!

19. M-am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede, m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine Mihaela. Abia atunci am realizat cat de bogat sunt!

20. Ingerii Mihail si Gavril sa iti calauzeasca pasii, sa iti aduca bucurie in suflet si sa fie intotdeauna cu tine! La multi ani!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu