Mesaje / Sms-uri / Texte de Noapte Buna ! haioase / funny


Sms-uri / Mesaje de Noapte Buna haioase / funny

TOATA LUMEA LA SOMN !!! :))

Daca as fi pamant m-as ingopa cu tine. Daca as fi apa m-as ineca cu tine. Daca as fi aer m-as sufoca cu tine. Daca ai fi o perna... m-asi culca cu tine

Da-mi Doamne aripi sa zbor la...(nume)in dormitor sa ii sarut gurita dulce ...ca sa poata sa se culce!!!

O broscutza mititik s-a urcat pe-o pietricica si-a strigat in gura mare: TOATA LUMEA LA CULCARE !!!

Imi lipseste atingerea ta catifelata pe tot corpul meu atat de rece, mi`e frig fara mangaierile atat de suave pe care le primesc de fiecare data cand ma misc si tu esti cu mine...pijamaua mea ! :)) Nb te poop

Sunt un spiridus infocat, si la noapte ma voi strecura la tine-n pat !!!

Ai 25 de secunde ca sa-mi trimiti un SMS din care au mai ramas 15... daca nu-mi trimiti in urmatoarele 10 secunde, din care au mai ramas 5sec....  imi datorezi O NOAPTE DE DRAGOSTE ...

Noapte Buna, sper sa visezi ceva frumos si dragutz la noapte: pe mine normal, la ce te gandeai?

De la un beep se ajunge la o intalnire, de la o intalnire la un sarut, de la un sarut la o noapte de amor... ce zici imi dai un beep in noaptea asta?

RECOMANDARI :

Mesaje de noapte buna pentru persoana iubita

Mesaje si Statusuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu